Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Интернет-магазин EuroMed24 осуществит доставку в любой уголок Украины за считанное время. Вы можете не беспокоиться о качестве заказанной продукции, поскольку перед отправкой все тщательно проверяется на наличие брака и прочих нежелательных моментов. Наш магазин дает гарантию в течении 14-ти дней с момента покупки, в период которой вы можете обменять или вернуть товар. Повернення товару належної якості. Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в перебігу семи днів. Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур. Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо : •товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні; •з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів; •при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування; •відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.